1. יותר כלים וידע להשגת מטופלים - הקניית ידע בקבוצה מאפשר למידה משותפת, בניית תשתיות שיווק ופרסום שישרתו אתכם להגדלת הקליניקה ויכולת שיתוף בעשייה שלכם.
2. חשיפה גדולה ויעילה יותר - פרסום רב מגדיל את החשיפה שלכם באתרי אינטרנט ובפורטלים לטיפול רגשי וזוכה לחשיפה רבה בגוגל, שמביאים למקומות ראשונים בגוגל בביטויי מפתח מובילים ומגיעות דרכו פניות מאנשים המחפשים טיפול רגשי באופן אקטיבי וביעילות רבה.
3. הפניות הדדיויות -מטפלים לעיתים רבות מקבלים פניות שאינן מתאימות להם, אם זה מבחינת מיקום, התאמה בגיל, הפניות אלו עוברות בקבוצה ויוכלות להגיע אליכם. תזכרו כל מטופל הוא פוטנציאל להביא חברים ולהמשיך להפנות אליכם הלאה.
4. אתם כבר לא לבד - להקים קליניקה לפעמים מרגיש מאוד לבד וחסר את הידע והכלים להתמודד עם אתגרים רבים, ביחד ובעזרת הקהילה אתם כבר לא לבד, אתם בקהילה תומכת ומפרה ועם הליווי המקצועי שלי ושל מומחים מתחומים שונים.
5. הפניות שלי אל מטפלים רגשיים בקהילה - לעיתים קרובות אני מקבלת פניות ישירות של מתעניינים בטיפול ובמידה ויש התאמה אני אוכל להפנות ישירות אליכם.