איך זה עובד ביחד?
1. הופעה בגוגל:
  • תוכן איכותי: פורטל עם תוכן רב ומגוון על טיפול רגשי יקודם גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל, ועל ידי כך מגדיל את כמות הכניסות לפורטל לחיפוש ומציאת מטפלים רגשיים.

  • חשיפה גדולה אך ממוקדת: הופעה בפורטל עם מאות דפים באינטרנט, מביאה כל מטפל או מטפלת כמוכם, לחשיפה ממוקדת בהתמחות שלו למטופלים פוטנציאליים.

  • פניות איכותיות: מטופלים יכולים למצוא בקלות את המטפל/ת המתאים להם ביותר, תוך קבלת מידע מקיף עליו, ניסיונו ותחומי התמחותו.

 2. קידום ממומן נדיב: 
  • כוח קהילתי: תקציב הפרסום גדל משמעותית כאשר מטפלים רבים משתתפים יחד, ומאפשר קמפיינים יעילים יותר.

  • מקסימום חשיפה: קידום אורגני וגם ממומן יביא אתכם המטפלים הרגשייפ לחשיפה מוגברת בפני קהל היעד הרלוונטי ביותר, המטופלים הרגשיים.

3. שיתוף פעולה פורה: 
  • קהילה תומכת: מטפלים יכולים לשתף פעולה, להפנות פניות אחד לשני, ולקבל תמיכה מקצועית והפניות בין מטפלים.

  • הרחבת ידע: קהילת המטפלים הגדולה מאפשרת למידה הדדית, שיתוף ידע מקצועי וניסיון, והתפתחות מקצועית מתמשכת.

4. חיסכון משמעותי:
  • עלות נמוכה: השתתפות בעלות נמוכה, חוסכת לכם כסף רב בהשוואה לשיטות שיווק אחרות.

  • תמורה גבוהה: ההשקעה הקטנה נותנת לכם תמורה גבוהה בדמות חשיפה רחבה, פניות של מטופלים פוטנציאלים, קידום ממומן יעיל, שיתוף פעולה פורה וחיסכון בעלויות שיווק.

  • הגדלת הכנסות: כתוצאה מהגידול בפניות, המטפל/ת הריגשי/ת צפוי להגדיל את הכנסותיו ולמלא את הקליניקה.